Sommarcyklister

Hej igen! Jag skrev lite igår, men vi hade bara en kvart på datorn i biblioteket och jag använde den mesta av tiden till att leta efter en adress som jag inte hittade, så jag han inte skriva mycket alls.
Jag och min kusin Linn, som  jag nämnde i går, cyklade till "stan" här i Haparanda. Vi gick på Stadium (där jag köpte en ny bikini), Ikea (där Linn köpte en korg till sina föräldrar typ) och några fler. Ja, och så biblioteket då, såklart! Det var underbart att cykla. Speciellt när vi cyklade på fina vägar, utan bilar där det luktade blommor. Jag lånade min mormors cykel, som har fotbroms och en konstig handbroms som jag inte använde för den var för långt bort, och den var jättejobbig att cykla på. I början glömde jag att det var fotbroms, för jag har inte det på min egen cykel hemma i sthlm, så jag cyklade rakt in i Linn, men ingen skadade sig som tur var.

I dag ska vi åka ut med båten (som ägs av Linns pappa). Vi ska åka till Uleåborg, men det tar några dagar att åka dit med båten.

Hej svejs, vi hörs någon gång ^.^

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis! Du är vann designen! :D

Mejla mig så fixar vi det därifrån :)

2008-07-16 @ 23:29:26
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad kul att du har vunnit en bloggdesign hos Sussie!

2008-07-16 @ 23:38:26
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Juliflicka

Nu är jag superavis! ;o Först har du en snygg design , sen ska du få ännu en snygg , grr!



Ha det bäst , bästis xP , jihih .

2008-07-23 @ 15:59:41
URL: http://kaninellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0