Uleåborg

Hej igen! Jag är på ett bibliotek i Uleåborg. Bibliotek äger! Annars hade jag ju inte kunnat vara inne på internet härifrån.
Jag har varit här i några dagar. Vi åkte från Kemi. Vi köpte isglass där, men den var alldeles slemmig! När jag kommer hem till Stockholm igen (det blir någon gång efter sommaren) ska jag sätta in en bild på "slemglassen".
I går var jag på bio här i Uleåborg. Jag och min kusin Linn ocg hennes mamma såg Mamma Mia. Vi sa till Linns yngre syskon att vi skulle ta en promenad, för annars skulle de börja gorma. Filmen var i alla fall jättebra! De hade passat in musiken (ABBA's låtar) jättebra i handlingen och den var rolig.
Vi tänkte egentligen åka härifrån i går, men det blev dimma och i dag är det hård kuling, så vi får vänta och se om det blir bättre väder.

Slemglassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0