Födelsedag & Skolavslutning

Jippie!!
I dag fyller jag 12 år. Äntligen är jag lika gammal som min bästis Anni. Jag firades av mamma, pappa, mormor, morfar och min lilla kisse i morse. Den besta presenten var en blå digitalkamera. Det passade bra, för då kunde jag ta kort på skolavslutningen som höll till på den regninga skolgården i dag. Det är lite av en tradition att det regnar på skolavlutningen. Femman sjöng Hakuna Matata (du vet den låten som Timon och Pumbaa sjunger) och det var det ända uppträdandet som publiken klappade takten åt om man inte räknar med lärarna som sjöng "Jag vill vara din, Margareta" fast med en annan text. Jag ser det som ett bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0