Fram och Tillbaka

Jag har ju som sagt sovit över hos Tofflan i natt. Hon skulle och handla förut så jag gick hem. När hon kom tillbaka så gick jag till henne igen. Nu är hon på ICA så jag är hemma igen. När hon kommer tillbaka ska jag dit igen.

Nog om det. Jag tycker det är härligt med sommarlov. Man kan sova hur länge man vill på morgnarna. Det passar mig bra, för jag är så morgontrött. Men man kan ju inte bara sova på sommarlovet så jag ska till mina farföräldrar i Norge på trosdag. I mitten av juli ska jag till mina morföräldrar i Haparanda. Ungefär så ser det ut varje sommar. En gång åkte jag och mamma till Grekland, men det var innan det blev sommarlov.


Visst är jag söt ^.^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0