Frukost...

Mums! Nu har jag ätit frukost. Näringsrik frukost ;D (Idé från Elli)
Eller, asså min var inte jättenäringsrik egentligen. Först åt jag en torr gammal ljus macka med smör och ost. Sedan åt jag en macka med smör, ost och marmelad. Det var i och för sig nyttigt bröd, men marmelad är ju en sockerbomb. På tal om bomber fick jag tre badbomber av Elli eftersom att jag (faktiskt) her fyllt tolv. Elli säger att jag är en halvtonåring. Jag föredrar i så fall tolvåring. Jag vill inte vara en halv något.
I går somnade vi typ ett något. Alltså lite över ett. Vi såg på "Harry Potter and the Pholosopher's Stone" på min dator. Hehe, båda har sett den tidigare, men asså vem bryr sig? Inte jag i alla fall.
Hej sålänge från mej (och Elli lägger hon till här bakom). Jag ska inte predika mer, men jag återkommer senare i dag :)
Kram :)
Puss på er kära bloggläsare, glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0