Elli & Jag ^.^

Hon är här nu!!!!! Jippie!!! Eh, ja vi har tagit lite snygga (?) bilder på oss.




Kolla, elli har fått ett horn!!!!

Elli är verkligen den bästa ellipellivännen man kan ha. Hehe, vi tittar på "en prinsessas dagbok 1". I kväll ska vi se på 2:an. Filmen börjar närma sig slutet och det är spännande :P Fast jag vet hur det slutar eftersom jag har sett filmen några hundra gånger redan :)
Asså, jag vet att mitt bablande inte är så underhållande just nu, men eftersom att jag ser på en film är jag lite "borta".  Jag kanske borde skriva mer sedan när jag har något att skriva...
Hej då för en stund då :)


Här är hon :) Fast bilden är inte tagen i dag.

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin blogg du har :) Det är kul att läsa den.

Hoppas att Elli uppför sig hemma hos dig.

Kram ^_^

2008-06-15 @ 20:52:40
URL: http://mysluggen.blogg.se/
Postat av: Elli

Hihi, Cicci & jag hade ju roligast :P



ONSDAG :D <3

2008-06-16 @ 16:32:52
URL: http://kaninellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0