Översovning och 40-årsfest

Herregud! Min mamma hade (som sagt) 40-årsfest i går och hon blöd sin barndomsbästis. Hon hat två döttrar i treårsåldern som är djävular utan horn. De tog sönder massor av mina saker, ritade på grejer i mitt rum samt rev ner allting från mina hyllor. Eftersom att det inte var mitt fel att mamma lät dem komma in i mitt rum fast jag inte ville det så tar (stackars) mamma på sig jobbet att städa. Jag kanske får hjälpa henne lite.

Annars var det en bra fest med utsökt (ett för vuxet ord jag vet) mat och –om man inte räknar med småbarnen– trevliga gäster.

Buffén på mammas fest


Tofflan på festen

Efteråt sov jag över hos Tofflan. Det var roligt (som alltid) och när jag väl somnat så sov jag gott till kvart över elva.

Morgon ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0