Halloween

Alla klädaffärer jag har varit inne i har det varit fullt av "halloweenkläder". Inte så konstigt kanske, men dessa kläder är ju riktigt fina (en del av dem i alla fall) så jag tycker att de skulle kunna vara i affären hela tiden. Jag skulle inte ha något emot mig att ha på mej sådana kläder till vardags. Jag menar inte utklädningskläder, utan lite annorlunda kläder som affärerna har på halloween. Nu har jag tyvärr inte hunnit köpa några "halloweenkläder" eftersom jag vill vara lite sparsam med mina pengar nu så att jag har råd att köpa nödvändiga saker sedan. Just nu känner jag mej faktiskt ganska fattig. Jag köpte i alla fall en kajalpenna på KICKS :-)

Kommentarer
Postat av: kavaj säljare *not*

FÅR DU SMINKA DEJ MERA NU :O)

oj sry capslook.

2008-11-03 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0