H&M-leverans

I dag kom H&M-leveransen med det jag beställt från H&M-katalogen! Jag hade bara beställt en snygg skinnjacka för 498 :- men den passade perfekt :-) Jag kommer förhoppningsvis bära den på måndag.
För övrigt är jag lite sjuk. Vaknade i morse med värk i kroppen och stannade hemma från skolan. Har tillbringat 95% av dagen i soffan framför datorn och TV:n. Har bland annat tittat lite på Vänner och Top Model 5 (eller vad det nu var för siffra) under tiden jag surfat omkring på internet.

Dagens:
Outfit: Morgonrock, alldeles för liten pyjamas
Mat: Tre mackor till frukost, choklad, den sista klementinen, kyckling och sallad.
SMS: Klærne har kommet til bea :) – Pappa (betyder "kläderna har kommit till bea–ica")
Händelse: Vaknade med kroppsvärk, vaknade än en gång med lika mycket kroppsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0