Lilla Melodifestivalen

Jag och Anni laddade upp med Champis, chips och godis och satte oss och tittade på Lilla Melodifestivalen. Vi var överens om att Linn var bäst, och hon vann! Låten var ju så himla bra och hon sjunger som en ängel. Jag hoppas att det går bra för henne i Danmark!
Efter programmet sa hon att hon var helt galglad (om ni förstår vad jag menar) och att hon måste samla sej innan hon kan tänka på vad som kommer att hända härnäst. Hon skrev också i chatten att hon kommer fortsätta att skriva låtar.

Dessutom har jag gjort en hemsida. Jag hade en förut också, men jag la ner den. Nu har jag gjort en ny, fast den har inte många medlemmar än. Du hittar den här.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem

önskar jag hade varit med er ..

2008-10-06 @ 19:36:36
URL: http://kaninellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0