Mysig Mörk Mulen

Det är ord som besktiver dagen perfekt! Jag har kanske glömt att berätta att jag står skolpolis denna vecka? Jag steg upp i morse (som man gör alla dagar) och när klockan var lite mindre än tjugo minuter i åttagick jag ut för att vänta på Mattis, men jag gick ganska fort in i porten igen för det är ju onödigt att blöta ner sej redan inann man står skolpolis! Hur som helst kom Mattis ganska snart så jag behövde inte vänta så länge. När vi hade stått vid övergångsstället en stund kom jag på att jag hade ett paraply i väskan (jag har glömt dert där någin gång för längesedan). Lyckliga jag! Jag kände mej ovanligt glad denna morgon, så jag hälsade glatt på några som gick över övergångsstället. Jag sa t.ex "vilken trevligt väder det är i dag" till en äldre kvinna, "god morgon" till ganska många och "fint väder va?" till några stycken. De verkade bli glada, och då blir jag också glad! För att hålla värmen dansade jag och Mattis lite, annars hade vi nog frysigt ihjäl. Vi kom på en speciell skolpolisdans, men båda två har olika åsikter om hur den ser ut ;)
I morgon är det idrott, franska och ÖNP (övernattningsparty) med tjejerna i klassen. Guuud, vad jag längtar!
I dag har jag varit med Isabelle, Mathilda och Lisa. Vi fixade en klasshemsida! Sedan var jag med Johanna och Tove, det var roligt!


Jag i köket ;) Jag hade precis duschat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0