Sick Suck

Gaah, nu är jag sjuk igen :(
Vad är det med mej? Är det nåt jag äter, är det nåt jag dricker? Var illamående och hade ont i ryggslutet i går kväll och har varit allmänt seg i dag. Gick inte till skolan och gör inte det i morn heller. Har precis ätit midddag–soppa och fetaost. Mums, I am glad my sickness didn't take my matlust! Har tillbringat denna sega dag med svullna ögonlock i sängen och i soffan. Jag får vara lite sund och röra på mej någon annan gång. Nu är jag sjuk och har all rätt i världen att slappa.

Dagens
Outfit:
Nattlinne/t-shirt
Mat: Godis, Pannkaka med sylt, päron, potatis-och-brockoli-soppa, fetaost
Bästa: Fick sova hur länge jag ville
Sämsta: Sjuk

Kommentarer
Postat av: Lydia

hahaah förlåt, det var bara lite konstigt ;D



snygg design !

2008-10-09 @ 18:46:12
URL: http://hejlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0