Den stora dagen är kommen!

Så, nu har jag vaknat på den stora dagen som jag aldrig trodde skulle komma. Jag har ätit en smörgås (jättegod) och en frukt till frukost. Jag brukar inte vara så jättehungrig på morgonen.  Den här veckan ska jag stå skolpolis, så jag gick upp tidigare än jag brukar. Om ca en kvart ska jag bege mig mot Tofflan som tillsammans med mig ska stå vid övergångsstället närmast skolan. När jag kommer hem följer Tofflan antagligen med mej hem, eftersom att hon ska följa med när jag köper hamstern. Det ska Anni också men hon går i en annan skola så hon får ringa mej när hon kommer. Efter middagen, som vi kommer äta ganska tidigt, åker vi och köper min lilla underbara krabat! Jag har fortfarande inte kommit på något säkert namn, men jag har fått jättebra idéer från nära och kära, och er läsare också! Vad tycker ni om namnet Pussel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0