Inställd spark

Lite konstig rubrik jag vet, men om man är jag så blir det så!
Jag kände mig lite dålig i går och gick hem från skolan redan på morgonen med feber. I dag skulle det ha varit inspark (sexorna välkomnar fyrorna med lekar, glass etc) så jag gick till skolan trots att jag inte var riktigt frisk. Plikten kallade! Jag kunde ju likson inte låta den andra som skulle ha insparken med mig göra det helt ensam. Men så visade det sig att det inte skulle bli någon inspark i dag p.g.a det dåliga vädret. Jag kämpade på endå, jag klarade faktiskt en hel mattelektion, men till slut pallade jag inte mer, så jag fick gå hem. Jag frös, hade ont i huvudet och kroppen värkte. Inte speciellt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0