Längtan

Asså, jag längtar verkligen efter att köpa min hamster och tänker knappt på något annat! Egentligen är de ju inte så bra. Jag slösar bort en hel dag av mitt liv åt att tänka på något som kommer att hända, oavsett hur mycket jag tänker på det eller inte. De timmarna då jag bara längtar skulle jag ju kunna göra någonting jätteroligt i stället för att gå omkring och vara arg för att tiden går så långsamt. Jag vill ju hellre göra roliga saker på dagarna, och när det plötsligt blir den dagen då hamstern ska inhandlas tänker jag "oj, är det redan måndag" och är jätteglad och lite förvånad över att det plötsligt är den stora dagen. Nu går jag istället och bara tänker på att det är "två dagar kvar" och göt knappt något annat.

Nu ska jag i alla fall snart vara med Malin och då kommer jag nog på andra tankar. Hoppas jag i alla fall.


Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0