Mamma Mia, vilken film!

För första gången i mitt liv har jag sett en film på bio två gånger. Jag såg den ju för första gången i Uleåborg med Linn och Maria, och nu har jag sett den med Yvonne och Magnus också. Eventuellt ska jag och mamma se den på bio tillsammans också, men det har jag ingenting emot, för filmen är faktiskt bra! Den handlar om Sophie (Amanda Seyfried) och hennes mamma Donna (Meryl Streep) då Sophie ska gifta sig och vill att hennes pappa ska je bort henne på bröllopet. Problemet är bara att ingen vet vem som är hennes pappa. Antingen är det Bill (Stellan Skarsgård), Harry (Colin Firth) eller Sam (Pierce Brosnan). Sophie bjuder in alla tre till sitt bröllop i tron om att hon kommer känna igen sin pappa när hon ser honom, men så blir det inte riktigt...

Nu är det nog bäst att jag går och sover, för i morgon kommer Moa och då vill jag vara pigg :-) God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0