På semester

Egentligen är det mamma och pappa som är på semester, för de är just nu på väg till Warsawa (hur tusan stavar man det?) tillsammans med några av sina kompisar. Själv ska jag gå i skolan som vanligt, fast jag bor hos Yvonne och Magnus, som är kompisar till mamma och pappa. De har en jättegullig hund (jag kan inte previs säga att den är liten) som heter Kaxen. Jag kom för inte alls länge sedan, men jag har hunnit gå promenad med Kaxen (och Yvonne) och skrivit lite i bloggen.
Jag längtar tills på lördag, för då kommer Moa och ska sova hos mej! Jag åker härifrån och jag och Moa får ta hand om oss själva, men vi är stora så det klarar vi! Men på söndag ska jag hit igen.

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Hej Nasse!

Det här är en hälsning från Warzsawa. Vi ska snart gå och lägga oss. Vi bor på 8:e våningen mitt i centrum. I morgon blir det full fart. Vi återkommer med rapport senare. Puss och kram!

2008-09-11 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0