Tjejkväll

Ok, vi är bara två stycken på tjejkvällen, men det spelar ingen roll, för det är Moa som är här! Gud vad jag har längtat. Jag mötte henne ungefär vid tunnelbanan. Hon ringde och sa "jag ser dej". Jag tittade upp och där var hon. Jag började springa som en galning. Jag blev så glad att det är inte klokt. Jag har ju liksom inte träffat henne på ett halvår eller nåt! Vi gick hem till mej och vi fixade hennes blogg, men det blev inte riktigt så som vi ville, men det blev i alla fall bra! Till middag åt vi pizza. Det var mumsigt. Nu sitter vi och tittar på "En prinsessas dagbok 2". Jag har sett den många gånger förut, men den är fortfarande bra! Ettan är bättre, men tvåan är fortfarande en av de bästa filmer jag har sett.
Om mamma eller pappa som är i Warzawa läser det här vill jag önska dem god natt, puss och kram! Kram också till alla mina kompisar! Och självklart till alla andra bloggläsare!



Kommentarer
Postat av: Elli

Blir ju värsta avis på moa, vill ju oxå träffa dej! ;o ;p <3

2008-09-15 @ 19:26:15
URL: http://kaninellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0